אמל״ק - מחפש פידבק, מה לשפר וכו׳ על אתר שבניתי (בימבה גורו) שמוצא חלקים מאתרים בחו״ל על פי מספר רכב.
רכשתי לפני שנה Volvo v40, רכב מצויין אבל חששתי מהחלפים היקרים ... נתקלתי בבלוג שמסביר איך לייבא בעצמך מחו״ל ולחסוך.
ניסיתי את זה בעצמי על תושבות מנוע, לקח קצת זמן להבין את מספרי החלקים, מאיפה אפשר לייבא, האם מותר לייבא,
לקח קצת זמן אבל בסוף הצלחתי
במקום 900 שקל על חלק, מצאתי חלקים תואמים ב-250 . (סך הכל חסך לי 1800 שקל בטיפול !!)
כל התהליך הזה, במקום לעשות אותו כל פעם ידנית, עשיתי אוטומציה שעושה את זה בקליק באמצעות AI.
כל מה שצריך זה מספר רכב וזהו. הכל מתבצע אוטומטית מאחורי הקלעים. (מציאת חלקים, השוואה בין אתרים, רגולציה וכו׳)
למי שזה רלוונטי, מוזמנים להתנסות בעצמכם, כל מה שצריך זה מספר רכב וזהו.
זה כרגע בפיילוט אז אשמח לפידבק על כל דבר, מה לשפר, מה להוסיף וכו׳
תודה !