היי אני מחפש המלצות על דגמים לרכב ראשון
גיר: אוטומט
מטרת שימוש: בעיקר נסיעות יומיות של 20-30 דק לכיוון, בין כפר סבא להוד השרון/פתח תקווה. ולעיתים רחוקות נסיעה מכפר סבא לבאר שבע.
חשוב לי בטיחות, נוחות בזמו נסיעה (בין היתר כי אני בן אדם גבוה - 1.90 פלוס). חיסכון בדלק יהיה נחמד, תיקונים לא יקרים יהיה נחמד.
תקציב: גג 40ק
אשמח גם לנימוקים למה אתם ממליצים על מה שממליצים, שגם אלמד קצת משהו על הדרך
תודה מראש