מסיימת בדיוק עסקה של 3 שנים על קארוק, רוצה לשדרג לרכב גדול יותר שנכנסים בו 2 כיסאות תינוק ובוסטר
פחות רוצה 7 מקומות.
הלכתי לראות יונדאי טוסון, ג׳אקו, mg בינתיים..
ג׳אקו- בגלל הרדיאטור ירדתי מזה
Mg- מפחיד אותי המון תקלות
טוסון- מרגישה אולי גדולה מדי
רעיונות נוספים?
חשוב לי גם להיות גבוהה על הכביש ולהתשדרג מבחינת איכות נסיעה.. מאוד נהניתי למשל מחווית הנסיעה בג׳אקו7