Jump to content

פישייייי

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי פישייייי

  1. תודה רבה לכול העוזרים
  2. שלום, מקווה שלא נפתח נושא בעבר, עשיתי חיפוש. אם יש אשמח להפנייה. לפי ההמלצה של המוסך מורשה- שמן SN5W-30. מצד שני הצאטים GPT וGMENI שניהם אומרים שלפי ההוראות ייצרן עלמנת בין היתר למקסם חיסכון בדלק- 0W-16. מה דעתכם?
×
×
  • תוכן חדש...