שלום לכולם
יש לי רכב סקודה אוקטביה 2016
הכנסתי למצט הרכב קומפרסור שהחיבורים רופפים וזה גרם לקצר
לא נבהלתי החלפתי פיוז של המצט שהיה שרוף
אבל שבאתי להניע את הרכב אני שומע את המשאבה של הדלק אבל הרכב לא מניע
אני יציין שבדקתי את כל הפיוזים שהם תקינים וכן החלפתי בין הפיוזים הראשים (644)ועדיין הבעיה לא נפתרה
הבאתי טכנאי ואמר לי שנראה שהסטרטר הרוס
גררתי את הרכב למוסך הוא הצליח לסובב את הסטרטר אבל הרכב לא הניע
אמר שכנראה החשוד זה כרטיס של הגיר DSG
החליף וקידד ועדיין הרכב לא מניע
משהוא אולי יודע מה הבעיה??
יש לציין שעדיין לא בדקתי אולי זה החיישן מגנתי של הסוויץ