שלום לכולם
רכתי סוזוקי גימני 2008 והתחמם המנוע, התברר שהיה חסר מים אבל פה התחילה הבעיה
כל יומים של נסיעה חסר בערך ליטר מיים המוסך עשה בדיקת לחץ לראש מנוע ויצא תקין ואנחנו לא מוצאים נזילה נראת לעיין אשמח עם יש למשהו מוסג
כמו כן יש לי משהו מעניים בהגה אין חופש אבל הסיבוב של 5 ס"מ לכל צד מאד רך ואחר כך מאד קשה מה שגורם לגלגל לזוז מאד בשטח וקשה לשלוט עליו אשמח גם אם יש למשהו מושג