יש לי טויוטה ראב 4 שנת 2023 אתמול פעם ראשונה פנצ׳ר גלגל אחורי , מנסה להחליף לגלגל רזרבי בזמן פתיחה הברגים באמצעות מפתח יצרן (ידני) לאחר פתיחה של שני סיבובים של הבורג הוא נשבר , חושב שיש כשל בבורג ממשיך לבורג השני וגם הוא נשבר ,השאלה שלי האם זאת אחריות יצרן ,(פעם ראשונה של פתיחת הגלגל) והאם עדיף לגרור את הרכב למוסך מורשה ? כמובן שעצרתי והפסקתי לפתוח את הברגים