Jump to content

וונטור

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי וונטור

  1. אני יודע שהסקודה לא הייתה חכמה בכלל, השאלה שלי עדיין נשארת: האם הסיכון שפיקנטו או סוזוקי במחיר כזה יתפרק לי תוך כמה חודשים (שאני מבין במחירים האלה זה מאוד אפשרי) זה שווה לקנות? אני פשוט מאוד דואג לקנות רכב לשלם מלא על ביטוח וטסט ואז להתקע חודשיים אחרי עם רכב שבור. אני גם מבין שלכאורה השכרה זה יותר יקר אבל הקטע שמושך אותי זה שאני משלם כמה אחוזים יותר סהכ ונעלם הסיכון של כל הרכב הולך לפח או עולה 10+ לתיקון. בכל זאת תודה על התשובה והיעוץ. תודה על הסדר שעשיתה לי. אבל במקרה הזה מה קורה אם הרכב פשוט נשבר בסדר גודל של 10+ לתיקון? זה השורה התחתונה שעדיין מפריע לי מאוד. יכול להיות שלקנות זה כן יותר זול אבל יש סיכון ענק שיושב על הראש של פתאום לקום בבוקר, הגיר נדפק ואני נשאר עם רכב שבור, חוב של 30 אלף שח ועדיין אין רכב לעבודה. אני פשוט הרגשתי את המקרה הזה יד ראשונה ומנסה להקטין את הסיכונים שאני לוקח.
  2. שלום, אני בן 23 עם מזל מזעזע אם רכבים. היה לי סקודה סופרב עד לפני בערך 3 חודשים שמישהו נכנס בי, שמאי קבע טוטל לוס ואז הרכב נגנב (אז לא רק לא קיבלתי שרידים, אני גם נלחם בתביעה נגד מי שפגע בי, הביטוח חושב שאני מזייף את כל הסיפור חחחח.) עכשיו קניתי את הרכב הזה באזור 20 אלף שקל, שילמתי עוד קרוב ל10 בתיקונים ועוד 1000 בחודש לביטוח + ~800 לדלק. עכשיו הצלחתי לחסוך עד בערך 20000 כדי לקנות עוד אחד. אחרי שבדקתי במשך כמה ימים אני רואה שכמעט כל מה שיש בתקציב הזה זה עם לפחות 150K KM (במקרה הטוב, ממוצע יותר לכוון 200) אז גם אם זרקתי את כל ה20 על רכב זה עדיין הימור גדול מאוד שהרכב לא יתפרק תוך חודש. אני מתלבט עם שווה לי לעשות ליסינג או השכרה. המחשבה הראשונית זה שליסינג רק משתלם אם יש לך תקציב גבוהה יותר, אבל אחרי שחשבתי על זה יותר- לקנות רכב יעלה לי 20, טסט וטיפולים שנתיים + רשיון רכב עוד 4000 בשנה, ביטוח עוד 10-12 בשנה ודלק עוד 5-8 בשנה (דלק זה גם עלות במקרה של ליסינג) לא כולל דלק, לקנות רכב עולה נגיד אפילו 15.000 ראשוני, ואז עוד 15-20בשנה, (דלק, ביטוח, טסט, רשיון) ואז החלק שהכי מפריע לי, זה שבמקרה של רכב במחיר\ק"מ הזה יש סיכוי גבוהה מאוד שיתפרק משהו מנוע או גיר! ואז אני שוב פעם מתחיל מ-0. אז כאילו 15 + 20 בשנה לסיכוי גבוהה שאני אצטרך לקנות עוד אחד או לתקן בעוד 10000. עכשיו ממה שראיתי להשכיר, קיה פיקנטו באזור שלי עולה 2200 לחודש אבל זה כולל ביטוח. עם דלק נגיד זה 3000 בחודש. זה יוצא 36000 בשנה שזה קרוב ל 35000 של קנייה אבל פה אתה יודע בוודאות שהרכב מחזיק לך ב100% שנה שלמה! ליסינג זה דומה, עם מחירים אפילו באזור ה1300 לקיה. אז השאלה שלי פה זה: מה אני מפספס פה? האם יכול להשתלם במצב שלי להשכיר או ליסינג במקום לקחת עוד סיכון (די גבוה) לקנות? כאילו אנשים אוהבים להגיד ישר שלקנות זה תמיד יותר טוב אבל אני מרגיש שלא תמיד חושבים על כל העלויות וסיכונים מסביב. ועוד קצת מידע: כל המחירים פה זה ממוצעים ישירות מהחיובים שלי בשנה האחרונה. אני חייב רכב לא משנה מה, זה קריטי לעבודה שלי.
×
×
  • תוכן חדש...