jlaudio 12w6
כמה סלילים יש לו , ואיך זה משפיע על סוג המגבר שאני צריך?
יש כאן הסבר....לא הבנתי :http://www.jlaudio.com/tutorials/nomenclature/index.html
טוב, אז ראשית איזה עוצמה רצויה לתת לו ?
שנית , האם יש הבדל בין מגבר למגבר מבחינת דחיפת הסאב (הכונה למגברים
זהים בעוצמתם)
ואם לא , מדוע כולם ממליצים על הרוקפורד ?
התקציב שלי ליד שניה ,משהו בסביבות ה1k.
בתודה.
יש לי סאב jloudio 12w6 ואני מעונין לחבר לו מגבר מונובלוק
או 2 יציאות בגישור.
לפי מה שהבנתי(תקנו אותי אם אני טועה..) הסאב הוא 300w.r.m.s .
איזה מגבר "ירים" אותו הכי טוב לדעתכם ? ובאיזה עוצמה רצוי שהוא יהיה?
(מי שמוכר מונו בלוק שיפנה אלי בפרטי).