Jump to content

זההבה

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי זההבה

  1. אני צריכה לקנות רכב חדש כרגע אני עם סוזוקי sx4 שנתון 2009 ובעקבות תקלות מרובות אני רוצה לקנות רכב חדש מצאתי שני רכבים שאני מעוניינת בהם ורציתי לשאול מה דעתכם על סוזוקי קרוסאובר שנת 2013 מנוע 1500 או סוזוקי ויטרה שנת 2016 מנוע 1600 איך הביצועים של הדגמים בשנתונים האלה מה צריכת הדלק? ועד כמה הם אמינים?
×
×
  • תוכן חדש...