אני צריכה לקנות רכב חדש
כרגע אני עם סוזוקי sx4 שנתון 2009 ובעקבות תקלות מרובות אני רוצה לקנות רכב חדש
מצאתי שני רכבים שאני מעוניינת בהם ורציתי לשאול מה דעתכם על סוזוקי קרוסאובר שנת 2013 מנוע 1500 או סוזוקי ויטרה שנת 2016 מנוע 1600
איך הביצועים של הדגמים בשנתונים האלה
מה צריכת הדלק?
ועד כמה הם אמינים?