Jump to content

שלמה בעיות רדיודיסק

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי שלמה בעיות רדיודיסק

  1. אז יש לי בעיה במערכת שהדיסק לא יוצא, אבל הוא גם לא יכול לנגן אחרי לחיצה על הוצאה... בקיצור ירמי קפלן ישב אצלי חודשיים ברדיו דיסק. הוצאתי אותו מהאוטו ופירקתי אותו לגורמים, כי אין לי מה להפסיד. אם מישהו מבין בזה אשמח לרדת איתו בפרטי לפרטים הכי קטנים:)
×
×
  • תוכן חדש...