דבר ראשון תודה לכולם.
דבר שני אחי *** עריכה - אם WIKING הוא אחיך, דבר איתו במפגש המשפחתי הקרוב, או בהדלקת נר בחנוכה. לא בפורום *** לא התכוונתי להחליף לידני אלא לאוטומט!
וכמו שהסברתי זה בידיוק התקלה אני לא יודע יותר מדי פרטים עדיין לא נסעתי אליה זה כל מה שהמוכר אמר!
אני פשוט התאהבתי במכונית הזו אני מחפש כבר שלושה חודשים לקנות כזאת!