תודה אל התגובה. ברור לי שקודם משלמים ואחרי זה מקבלים אוטו. מכוניות לא עומדות על המדף. דגש היה אל השאלה "האם זה נשמה סביר שאין העלות לכביש בשנת 2025 מכוניות חדשות?" הבנתי, תודה רבה.
שאלה לחברי הפורום: סוכן מכירות טוען שהוא קבל אנחייה שאין יותר העלה לכביש מכוניות חדשות ב2025. האם זה נשמה אמיתי?
הוא רוצה שאני אשלם בדצמבר ככה שאוטו יגיע אמצע ינואר ואני אקבל רכב עם העלה לכביש 1/2026.