יש לי ניסן מיקרה 2009 היה בעיה בגיר לא היה משתלב רוורס היה לי עוד ניסן מיקרה שהלך מנוע נתתי למוסך שיחליף את הגיר אני לא יודע מה הוא עשה אבל נוצרה לי בעיה אחרת לוקח זמן להילוך ראשון להשתלב, יכול להיות שהוא מילא שמן לא מתאים?
המליצו לי להחליף שמן ופילטר.
חנות אביזרים שדיברתי איתה אמרו לי שאין פילטר גיר לרכב הזה מישהו יודע האם זה נכון?
איזה שמן כדאי לשים
ומה עוד יכול להיות הבעיה
תודה מראש