Jump to content

צור השבור

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי צור השבור

  1. זקוק לעזרה, מצרף תמונות של צינור לא מחובר במנוע, יש לי סקודה פאביה טורבו בנזין 2012, אשמח לדעת של מה הוא והאם זה יכול להיות קשור לירידה של נוזל קירור שיש לי. הצינור מתחבר מתחת לצינור יניקת האוויר לתוך המנוע
  2. יש רכבים אחרים שהם גם חסכוניים? או שזה מוגזם בתקציב נוסף על כך שקלתי אולי לחפש פשוט את הדגם הזה עם התקנה של גז
  3. שנה טובה! אשמח לחוות דעת כי גם אחרי בירור אני קצת קלולס בתחום. אני גר ליד ים המלח ומחפש רכב אוטומט לנסיעות יומיומית מים המלח לירושלים הלוך חזור (סטודנט), כרגע אני לא יכול לשלם יותר מ30,000 וגם זה גבולי, הרכב צריך לעמוד טוב בחום של ים המלח ובעליות קבועות לירושלים(בלי להתאהב בנתיב הימני) בנסיעה ממוצעת של 18,000 קמ לשנה, והייתי שמח שישרוד לי לכמה שנים טובות. חשוב לי קודם כל אמינות, אחר כך חיסכון בדלק ואחר כך נוחות. קיבלתי עד עכשיו המלצות על טויוטה קורולה ,מאזדה 3, או הונדה סיוויק. לגבי השנתונים מה השנתונים הקריטיים? ראיתי נגיד שבקורולה המחיר בין 2013 ל2014 קופץ קפיצה די משמעותית. נוסף על כך אני חושב על האופציה של המרה לגז שתחסוך לי עלויות של דלק לטווח ארוך, זה משנה באיזה דגם של הרכב? תודה! .
×
×
  • תוכן חדש...