דגם משנת 2016 מעט יחסית קילומטר
בתמונות נראה לא רע,
אני די חושש משני דברים לגביו- מה הולך להיות עם חלקי חילוף שלו, לכאורה לא יותר מדי זול כי לא היה מהנסחרים ביותר יחסית למשפחתיים מהתקופה, נדמה לי מקום עשירי
וגם ובעיקר האם יישב לי כל חודש במוסך
אני לא אשרוד אותו
אני מחזיק בפעם שלישית בחברה יפנית
והאמינות היא כמעט כמו הסטיגמות
ומקווה לא להינזק הפעם הזו
מה הייתם ממליצים עליו
ואילו חלקים צריכים את הבדיקה הכי רצינית.