הי חברה.
ויטרה 92 אוטומטית , קיימת נזילה בוודאות מהגיר.רואים 2 שלוליות קטנות משני צדדים, הקרטר כמובן החשוד העיקרי, יכול להיות מחזירי שמן ציריות?
מקור אחר ? אני רואה גם רטיבות גם מעל הקרטר באיזור שהכבל הולך מהגיר עד לידית ברירת מצבים (D,R וכו) אבל יכול להיות שמהרוח השמן "מתפזר" בסביבה ומטעה אותי...
בקיצור לא ברור מאיפה הדליפה. אודה לטיפים איך לאתר בוודאות את מקורות הנזילה?
תודה!