אני רוצה לקנות רכב ראשון יד 2 בסביבות ה10 אלף ש"ח
המליצו לי על הסוזוקים הקטנים מכיוון שהם אמינים, בלי הרבה תקלות, צריכת דלק נמוכה וחלקי חילוף זולים יחסית.
מצאתי רכב כזה למכירה ב9000 משנת 2009 עם 130000 ק"מ, כמה זה סיכון לקנות אותו ככה בלי לקחת לבדיקה? ומה כדאי לי לבדוק כשאני לוקח אותו לסיבוב לפני הקניה?