היי לכולם
בתאריך ה-26.12 , יום שלישי, מצלמים את שלוש התוכניות האחרונות לעונה
של ה-"המופע המוטורי", בהנחיית אלי אילדיס.
התוכנית משודרת בערוץ 10 ב-19:00 בימי שישי.
דרוש קהל מעל גיל 18 לצילומי התוכניות
(מצלמים באולפני הרצליה, לא חייבים להיות בכל שלוש התוכניות)
משך כל צילום יהיה כשעה, שעה וחצי
לפרטים נוספים נא לפנות במייל:
[email protected]
נשמח להיענות חיובית,
מצפים לראותכם...
אורית ואוריאל, מתאמי קהל
המופע המוטורי
תודה רבה לכל אלו שהגיעו ביום הצילום הקודם