אחרי בירורים עם השומרים של מופז (אל תשאלו איך, חברים של חברים) הוא הורה(מופז) על הצו הזה ועל מה שקשור לצו
הם לא יכלו לתת פרטים יותר טובים אבל אמרו שהוא עשה זאת בשל ירידת ערך האיזור וסיכון של תאונות הדרכים באיזור אשר לא יציגו אותו באור טוב
לפי דעתי יש משהו בדברייהם אבל זה לא נראה לי נראה כי זאת שטות גמורה אשר הומצאה ע"י המתוסכלים