Jump to content

Polyakov

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Polyakov

  1. שלום לכל הנמצאים. יש לי יונדאי טוסון 2008 v6 2700 בנזין אוטומט. הלך לי הגיר. רציתי לדעתך כמה לדעתכם אני אשלם על גיר עם עבודה. האם גיר של יונדאי סנטפה/ קנה ספורטז של אותם שנים יכול להתאים? תודה מראש לכולם
×
×
  • תוכן חדש...