שלום לכולם צריך עזרה דחופה
ברשותי סוזוקי בלנו שנת 99 לפני כיומיים בזמן האצה אני שומע צילצולים במנוע זה קורה במיוחד שאני נותן קיק למנוע ובנוסף הרכב קצת מרעיש מה שלא היה לפני. הלכתי אתמול והיום לשני מוסכים מורשים והם ניסו לאתר מהיכן הבעיה נובעת אבל הם לא הצליחו ובאמת ניסו הכל החליפו פלגים חוטי הצתה וגם את הסלילי הצתה החליפו ובנוסף בדקו את הממיר הקטליטי וכל מיני בדיקות נוספות חיבור למחשב ולא הצליחו בסוף.
מישהו נתקל בבעיה דומה? זה קצת מייאש
אשמח לקבל תגובות תודה מראש