Jump to content

ofer08

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ofer08

  1. שנת 2004 יד שנייה דגם לוקצרי 5 דלתות, צבע חרדל,רכב שמור ומיוחד. כולל גאנטים מגנזיום. 0522689459
  2. שנת 2000 שחורה נפח 3200 יד שנייה שמורה במצב מעולה.כולל נעילת וואקום בדלתות ועוד תוספות. 0522689459
  3. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=60710
  4. שלום היום במוסך בדקו את כל מה שציינת ובנוסף בדקו במחשב את החיישנים ואמרו שהכל תקין. משום מה יש לי הרגשה שזה קשור למזרקים אולי הם סתומים אני באמת ניסיתי הכל בשתי המוסכים שהייתי היום.אני אנסה ללכת מחר למכון הזרקת דלק אולי שם ימצאו את הבעיה.
  5. כן במוסך ביצעו אינפוזיה עם תוסף BG44 (משהו כזה) להסרת הפיח ואין שינוי עדיין הבעיה ישנה. עלי לציין שלפני 3 שבועות שמתי במיכל דלק תוסף K44
  6. העניין שזה לא מהדלק אני מתדלק באותה תחנה כבר שנתיים ולא הייתה לי בעיה עם הדלק(סונול) אני חושב שהעניין יותר מורכב .תודה בכל זאת
  7. שלום לכולם צריך עזרה דחופה ברשותי סוזוקי בלנו שנת 99 לפני כיומיים בזמן האצה אני שומע צילצולים במנוע זה קורה במיוחד שאני נותן קיק למנוע ובנוסף הרכב קצת מרעיש מה שלא היה לפני. הלכתי אתמול והיום לשני מוסכים מורשים והם ניסו לאתר מהיכן הבעיה נובעת אבל הם לא הצליחו ובאמת ניסו הכל החליפו פלגים חוטי הצתה וגם את הסלילי הצתה החליפו ובנוסף בדקו את הממיר הקטליטי וכל מיני בדיקות נוספות חיבור למחשב ולא הצליחו בסוף. מישהו נתקל בבעיה דומה? זה קצת מייאש אשמח לקבל תגובות תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...