הי לכם,
לאחרונה רכשתי סיאט אטקה FR 2024. אני מנסה להבין את נושא פתיחת הדלת ללא השלט דרך ידית הנהג. הפונקציה הזו הפסיקה לעבוד לי ועכשיו אני צריך את השלט כדי לפתוח את האוטו. ניסיתי לשנות דרך מסך הגדרות פתיחת נוחות אבל עדין הרכב לא נפתח דרך הידית כמו שהיה עד לאחרונה. למישהו יש רעיון מה יכול היה להשתבש? יכול להיות שזה קשור להתקנת איתורן? האם הם יכולים להפסיק מרחוק פתיחה ללא מפתח משיקולי בטיחות? תודה לעונים.