Jump to content

OgANDiBoY

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של OgANDiBoY

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום כולם, הציעו לי מגבר Hertz HE4 וסאב 10 אינץ' גם שלך הרץ לא זוכר בדיוק את הדגם אבל בעוצמה של200-250 RMS - שניהם במחיר של 2200 קומפוננט Hertz ESK130.5 5.25 - מחיר 800 התקנה ( קומפוננט בלבד ) - 350 הכול כולל התקנה של הקומפוננט בלבד כי למגבר וסאב יש כבר חיווט מהבעלים הקודם 3300 השאלות שלי הם כאלה: 1. למה אין הרץ בזאפ? כי הם טובים מדי או כי בקושי מוכרים אותם ? 2. האם המחיר הוגן ? שוב אין לי כל כך למה להשוות כי אין הרץ בשום מקום עם מחיר לפחות אה ולגבי האוטו יש לי סיאט איביזה FR 2010 עם חמש דלתות. מערכת מולטימדיה של NECVOX מה שהיו נותנים עם האיביזה בשנת 2010 דרך אגב אם למישהו יש הצעה יותר טובה באותו התקציה או אפילו יותר זול אני אשמח לשמוע תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...