Jump to content

slava19903

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי slava19903

  1. מה ההבדל בין 2 הדגמים האלו מבחינת בטיחות,תחזוקה,אבזור,רעש. ובכללי על איזה דגם הייתם ממליצים אצל הויטרה שנים 2020-2022? הם אותה שונה במחיר דומה. 4X2 Glx Hybrid היברידי אוט׳ 1.4 (129 כ״ס) 4X2 Adas GLX אוט׳ 1.4 (140 כ״ס)
  2. תודה על המידע.התבלבלתי רשמתי סוזוקי במקום סיאט חח
  3. החלטתי שאני רוצה רכב גבוה,ישבתי בסוזוקי קרוסאובר 2014 ומאוד אהבתי את הגובה ושדה ראייה אז החלטתי ללכת לכיוון הזה,הבעיה שיש לי 4 אפשרויות וקשה להחליט ביניהן. מחפש משהו שהיה אמין וזל לתחזוקה וכמובן נוח (אני 190 ודיי רחב) שדה ראייה,מולטימדיה,חיישנים,מצלמה וכו',לא נוסע הרבה (10K בשנה ) אז קמ גבוה יתאזן. יש אחלה מחיר על סוזוקי קרוסאובר שנתון 2022 אבל הוא עם קמ גבוה 100K השאלה כמה הוא עדיין יהיה אמין,יש גם אחלה מחירים על היברידי אבל אני חושש מהקטע של הסוללה (לא בא לי להחליף סוללה ב20 אלף אחרי שנתיים)
×
×
  • תוכן חדש...