שלום לכולם. מבקש להתייעץ איתכם על קניית רכב.
מדובר ברכב ג׳ילי 2022 שעבר תאונה בכנף צד ימין הוחלפו כנף פגוש ופנס. וכמו כן ירידת ערך בסך 5 אחוז. הרכב נמכר ביד 2 בממוצע 95 ל 100 אלף..
הבעלים רוצים 75 על הרכב המדובר.
הרכב יד ראשונה עשה 40 אלף. פרטית.
מה דעתכם שווה לקנות?
תודה למייעצים