היי,
תודה על התגובה,
עד כמה שהבנתי, הבעיה עם רמקולים של 2 אום היא שבווליום גבוה הם עלולים לשרוף את המגבר, אבל דווקא את הרמקולים האלה ממליצים הרבה פעמים בתור תחליף לרמקולים המקוריים ברכב עם סאונד חם ולא צעקני, ואומרים שעם מגברים של 4 אום הם עובדים טוב. הרכב הוא אלפא רומיאו ג'וליה שנת 2018. פשוט חשבתי ששם יש כבר סט מינימלי שאפשר להתקין ישר בלי כאב ראש — סוג של plug and play.
או שאפשר לקנות את כל שאר הרכיבים, מתאמים, מרווחים ובידוד רעשים באתר www.caraudio.co.il ופשוט לא להסתבך?