Jump to content

Ktm125

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Ktm125

  1. היי, משפחה עם שני ילדים בני 3 ו5 ועוד ילד בתוכנית טווח קצר) כרגע נוסעים על איביזה 2018 כבר מעל 6 שנים (נקנתה חדשה). שוקלים להחליף את הרכב לרכב מרווח יותר ומפנק יותר, אבל גרים בתל אביב ומנסים למצוא איזון בין המרווח לנוחות התנהלות בעיר. נסועה של כ12 אלף בשנה, חצי עירוני חצי בין עירוני. אופציות שכרגע על השולחן: סורנטו היברידית שמגיעה ביוני: יתרונות: 6 מושבים (שני קפטן) 4 איזופקסים, יוקרתית יחסית, אוהבים את העיצוב החיצוני. חסרונות: היברדית מוסיפה מורכבות, ובנסועה שלנו צריכת דלק היא לא פקטור כזה גדול. מחיר, 320 אלף זה לא מעט עבור רכב משפחתי(מותח את התקציב בכמה עשרות אלפים, אבל עדיין אפשרי). מפרט עדיין לא ברור, נדע רק ביוני. קודיאק סטייל 1.5 בנזין: יתרונות: קטנה מהסורנטו אבל עדיין מרווחת, גימור פנים נחמד, רכב סחיר יחסית. חסרונות: רק שני איזופיקס, פחות אוהבים את העיצוב החיצוני, תיאורית DSG פחות מתאים לעיר, למרות שלא נתקלנו בבעיות באיביזה. המנוע חלש יחסית(פחות קריטי לנו) מחיר: 250 אלף אאוטלנדר רמת הגימור הגבוהה ביותר TTH: יתרונות: נפוץ וסחיר, מרגיש קטן יחסית, אוהבים את העיצוב החיצוני חסרונות: מנוע עתיק, אמינות בסימן שאלה (חולק פלטפורמה עם ניסאן אקס טרייל), גימור פנים מרגיש זול, שני איזופיקס עוד דגמים שכדאי לשקול? עקרונית לא חייבים 6/7 מקומות, אבל נראה שדיי מאתגר למצוא רכבים שנוח להתקין בהם 3 כיסאות בטיחות. תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...