Jump to content

איכות לתמיד

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי איכות לתמיד

  1. אהלן! אני מחפש לקנות רכב ידני, לא יקר עד 30 אלף שקל. בדקתי את השוק ואני רואה שכמעט ולא קיימים רכבים ידניים נורמליים בארץ. מה שמצאתי זה פולקסווגן פולו 1.4 2011 וסובארו פורסטר 2.0 2003. אשמח לייעוץ מאנשים שיודעים או התנסו, איך הפולו מבחינת אמינות ובעיות? שמעתי שלא שווה לקנות פולקסווגנים כי הם לא אמינים, האם זה נכון ובפרט לפולו ידני? וסובארו פורסטר גם איך הוא כמובן? אשמח לשמוע להמלצות רכבים אחרים .. תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...