Jump to content

mdnt

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mdnt

  1. אוטו מצויין לדעתי וגם כדאי לך ללכת על האוטו השני שלא מתפרק, מטפטף וחורק ולקחת אוטומאט ולחיות בשקט במיוחד אם אתה לא צריך ביצועים אלא נסיעה חלקה...
×
×
  • תוכן חדש...