Jump to content

BENI BENI

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    קיה סיד 2014

הנקודות של BENI BENI

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. אין לי תשובה מה קרה למנוע הקודם. חוץ מזה שלא היה בו לחץ. אתמול גילו במוסך תקלה בחיישן קראנק. השאלה אם יכול להיות שתקלה נסתרת כזו יכולה לתזז את כל המערכת עד כדי כך וזה ההסבר להכל? תודה רבה.
  2. שלום, ברשותי קיה סיד 2014 166,000 ק”מ. לפני כמה חודשים התחיל מנוע לגמגם נדלקה נורת מנוע הלכתי למוסך שאמר שיש בעיה בכוהל והוא לא יודע איזה כי המנורה כבר כבתה. אחרי כמה חודשים הלך המנוע. החלפתי למשומש. ואחרי חודשיים שוב התחיל לגמגם ונדלקה נורה. הלכתי למוסך שהחליף את כל הכוהלים והפלגים. תוך כדי החלפה מיד כשהנעתי את הרכב נשרף כהל אחד. החליפו אותו. נסעתי למוסך אחר כשהגעתי הכהל החדש כמעט בער באש. הרכב נלקח למוסך שהחליף את המנוע, (רשמי עם תעודה) הם אמרו שהבעיה במחשב מנוע כיוונו או החליפו. לאחר מיכן עדיין לא היה נראה שהבעיה נפתרה, המוסך החליף צמה. נסעתי כבר 1300 ק”מ מאז אבל אני לא משוכנע שהבעיה תוקנה. בימים האחרונים הרכב מידי פעם לא מניע. בדקתי וזה לא בעיית מצבר, כשאני מתעקש להדליק אותו הרבה זמן הוא נכנס למצב שהוא דלוק אבל לא מגיב לדרייב או רברס. האם חיישן חמצן יכול להיות אחראי לקטסטרופה של שריפת כהלים? גם הממיר הקטלטי לא טוב. די מיואש מהרכב. אם יש איזה רעיון או עצה טובה אודה ואשמח.האם חיישן חמצן יכול להיות אחראי לקטסטרופה של שריפת כהלים? גם הממיר הקטלטי לא טוב.
×
×
  • תוכן חדש...