Jump to content

פאבלו אסקובר

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי פאבלו אסקובר

  1. במקרה שיש דליפת גז מזגן מתוך הדשבורד, האם קיים פתרון כלשהו מלבד החלפה של כל היחידה הפנימית (המאייד)?
  2. שלום חברים, אני צריך להחליף רדיאטור בפורד אקספלורר 2009 שלי. אני גר באזור גבעת שמואל ומחפש המלצה על מוסך אמין ומקצועי באזור (גבעת שמואל / פתח תקווה / רמת גן / בני ברק והסביבה הקרובה) שיודע לעבוד על רכבים אמריקאים ויעשה עבודה טובה במחיר הוגן. שיהיה מקום שאפשר לסמוך עליו. תודה רבה על כל עזרה או המלצה!
×
×
  • תוכן חדש...