שלום לכולם,
הרכב שלי מעוקל עקב חוב לבנק מסוים, אך אני נמצא בהסדר עם הבנק ומשלם להם כל חודש כמו שצריך (כבר יותר מ-10 חודשים)…האם אני יכול להסיר את העיקול ?
ועוד שאלה ברשותכם…אם יש לי כרגע רכב מעוקל (ללא מימוש, כלומר יש עיקול אך אני בהסדר עם בעל החוב שזה הבנק)…ואני קונה רכב חדש (באזור 10,000₪) יעקלו לי אותו גם ?