Jump to content

רועיקי

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רועיקי

  1. מכשיר שקניתי בארה"ב , האם מישהו יודע אם ניתן לעבור כמו ב-JVC בלחיצת 2 כפתורים לשיטה "אירופה " או שצריך להתקין משהו במכשיר ?
  2. לפני כמה ימים התחילה אצלי בקורסה (98 ) תופעה שהמאורר מזגן עובד ללא הפסקה ברגע שאני פותח סויץ' , זה גורם למנוע לעבוד בטמפ' קצת מעל 90 . מה הסיבה לכך ?
×
×
  • תוכן חדש...