היי,
קצת מיואש ממוסכים, אז מחפש אולי חוות דעת פה..
אופל קורסה 2015, 220 אלף ק"מ.
יום אחד, אחרי נסיעה של רבע שעה בערך, האוטו התחיל ממש לרעוד במצב D. לא רעידות של פלאג שרוף, אלא רעידות של כל הרכב כאילו עושים בתוכו אהבה!
בנסיעה אין רעידות.
בנוסף, בפעם הראשונה שזה קרה, יצא עשן לבן מהאגזוז, אבל לא ראיתי שירדו המי קירור והשמן נראה תקין. מה שכן, יש קצת ריח של שרוף בסלון.
שמתי את הרכב במוסך, המכונאי טוען שלא מופיעה תקלה במחשב.
במוסך אחר, רמזו שלא כל כך בא להם להתעסק עם זה.
מישהו חווה משהו דומה? יש אולי רעיונות?
בסוף דצמבר-תחילת ינואר, האוטו עמד במשך שבוע וחצי בערך. באטתם ימים היו שטפונות, אבל לא זכור לי שעבר את קו הגלגל( באזור שהאוטו עמד).
יכול להיות קשור?