יש ברשותי סקודה סופרב 2016 עם 300,000 קילומטר כן ירבו. עכשיו, לאחרונה החלפתי רדיאטור חימום, ואז עבד לי החימום למשך כמה ימים ואז הפסיק לעבוד. כשבדקתי במנוע, ראיתי שהמים מלאים בבוץ ושמן, מה שהתברר שקרה בגלל קולר של השמן מנוע. החלפתי קולר, ושטפתי מספר פעמים את המערכת, עד שהתנקה. העניין הוא שהחימום עדיין לא עובד. זאת אומרת, לפני שאני מדליק חימום אני נוגע בשתי הצינורות של הרדיאטור הפנימי, והם רותחים. ברגע שאני מדליק מזגן על חום, הוא מתחיל לחמם ואחרי דקה הוא מוציא קור. ואחד הצינורות של הרדיאטור מתקרר והשני עדיין חם ( עשיתי שטיפה לרדיאטור דרך קיר האש פתחתי את החיבור והכנסתי צינור והיתה זרימת מים טובה ולאחמ״כ שמתי חומר פלאשינג למים ועדיין לא עזר) ואז אני מכבה את החימום ועוד פעם שני הצינורות חמים, מה הבעיה לדעתכם?