Jump to content

אבוקדו40

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי אבוקדו40

  1. סופ"ש נעים לכולם ברשותי השנה סיוויק 2009 מראה צד ניסע (ימין) נשבר לצערי בארץ זה עילה בסביבות 600 עד 900 ש"ח מישהו יכול לעזור עם קישור מחו"ל למראה חדשה לסיוויק יש 4 סוגים 3 פינים 5 פינים 7 פינים 9 פינים שלי זה הדגם של ה 9 פינים אשמח לעזרה
×
×
  • תוכן חדש...