יש לי KIA RIO 2002 , המנגנון של החלונות חשמליים עובד ותקין למעט האופציה של העלאת החלון של הנהג.
אני יכול להוריד אותו , אבל , לא מצליח להעלות אותו.
אני יכול להוריד ולהעלות את כל החלונות למעט החלון של הנהג.
כאשר אני לוחץ על הנעילה המרכזית של האוטו החלונות ננעלים אוטומטית אפילו של הנהג !!
מה יכולה להיות הבעיה ואיך ניתן לפתור אותה ?