Jump to content

מושיגו

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי מושיגו

  1. תודה יש לך לינק אולי?
  2. תודה רבה מה המקור?
  3. יש לי קיה קרניבל 2008 בנזין (2700 סמק) עם מנוע V6 בקורא תקלות יצא MISFIRE P0303 איפה ממוקם צילינדר 3? בשלישיה הקדמית או האחורית?
×
×
  • תוכן חדש...