היי אם זה מערכת של אלי אקספרס אז זה אמור להיות ככה לגביי המאחורה של הרכב אני מחבר ככה האדום והשחור מחבר אותם לרוורס בעצמו אחד פלוס אחד מינוס אחרי זה החוט האדום שמגיע אם הצהוב אתה מגלף טיפה מהאדום שמתחבר לרוורס שזה בעצם הפלוס ומחבר אותם יחד סוגר טוב עובר לקדימה במערכת מקדימה אמור להיות לך כבל בצבע צהוב אם עוד שני חוטים שהוא מתחבר ישר למערכת לכבל הזה אתה מחבר את הצהוב לגביי החוט האדום אתה הולך לצמה שמתחברת למערכת אמור להיות ככה יש פלוס יש מינוס ובאזור הזה אמור להיות חוט או בצבע חום או ורוד בדרך כלל זה חוט שלישי בהצלחה