שלום וברכה
יש לי פורד גלאקסי 2012 ולפני תקופה היה לי עשן באוטו ולאחר שביררתי אצל כמה מכונאים נאמר לי שזה בעיה בטורבו אז החלפתי אבל לאחר תקופה לא גדולה התחיל לי עשן וריח חריף גם בתוך האוטו שאינו נסבל וזה בעיקר בכל ירידה אפילו קלה ואם זה ירידה גדולה זה עשן ממש חזק . אמרו לי להחליף שמן ולהוסיף חומר שנקרא ננו לתוך השמן והוא מחדש את הגומיות ולא עזר כלום ואולי נהיה יותר גרוע . הוספתי אחר כך דבש וגם לא עזר .
אמרו לי שזה בעיה ברינגים והאמת שחיפשתי בכמה מקומות ששאלו כעין זה וראיתי הרבה אפשרויות רינגים [ להחליף מנוע ]. אטמים . סעפת . קרבורטור [ לא יודע אם יש לי ] קשור לדלק [ השעון של הדלק לפעמים מתאפס וחוזר מעצמו אבל לא משפיע כלל על הנהיגה ]
בקיצור אני אובד עצות מכיוון שאני מפחד להשקיע ולא יועיל לי .
תודה רבה .