Jump to content

edoXSI

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי edoXSI

  1. שלום לכולם, קניתי לפני כחודשיים פיזו 106XSI שנת 93 1400 סמ"ק. לצערי הרכב לא במצב הכי טוב וזה מכיוום שהחלפתי אותו על אופנוע. כבר החלפתי מצבר, אלטרנטור, מעגל חשמלי של לוח שעונים, פלנג` של מערכת המים ופתחתי סתימות במערכת ההזרקה. ככל הנראה אני צריך להחליף גם קלאץ ולתקן צירייה קדמית ולעשות תיקוני פחחות. רציתי לדעת איפה כדאי וזול לעשות זאת..... וכמו כן אם למישהו יש טיפים מסוימים לגבי הרכב הזה שהוא אחלה לנהיגה מלבד כל התקלות האלו.....
×
×
  • תוכן חדש...