היי חברים,
יש לי מאזדה 3 2017, ובמהירות של בערך 80–100 קמ״ש אני מרגיש ויברציות ברצפה ושומע רעש מוזר שמרגיש כמו בלימה/שפשוף.
חשוב לציין שזה לא קורה רק בזמן בלימה — גם כשאני פשוט נוסע/שט במהירויות האלה, בלי לגעת בברקס, התופעה עדיין קיימת.
כבר בוצע:
איזון גלגלים
כיוון פרונט
ועדיין הבעיה לא נפתרה.
בנוסף, איך אפשר לבדוק בצורה כמה שיותר ודאית אם הבעיה באמת מגיעה מצלחות ורפידות, לפני שמחליפים סתם?
לא רוצה לשלם על החלפת ברקסים ואז לגלות שהבעיה בכלל נשארה.
אשמח לשמוע מניסיון או ממי שמבין בזה.
תודה לעונים 🙏🏻