שלום חברים
שכרתי רכב בגרמניה
החזרתי אותו באופן עצמאי ושבוע לאחר מכן הגיע הודעה עם צילומים שיש שריטות על הרכב שלא אני עשיתי
למרבה הצער לא לקחתי תמונות של הרכב שהחזרתי אותו (אידיוט שכמותי) אבל גם לא היה מישהו במעמד המסירה מצידם שיכול להוכיח שאכן אני עשיתי את הנזק
לפי השריטות והמיקומים שלהם נראה אפילו שמישהו בכוונה שרט את הרכב
כרגע יש לי על החשבון שלהם 700 יורו בפיקדון
קיבלתי מהם חשבון לתשלום נזקים על סך 2000 יורו
מה אתם חושבים שעלי לעשות?
בינתיים הכחשתי שעשיתי את זה וטענתי שלא אני הוא זה שגרם את הנזק
תודה רבה!