הייצ
בבעלותי רכב אופל אסטרה משנת 2016
בשנתיים האחרונות צצו כל מיני בעיות ברכב- מתחמם, לא סוחב בעליות, נכבה באמצע נהיגה וכו
החלפתי במשך הזמן בעקבות כך- מצבר, פלאגים, אינטרקולר, וכעת עומד על הפרק החלפת מצערת במנוע.
קראתי שיש תביעה ייצוגית בעניין הסדרה הזו של הרכבים, אך לא מצאתי את הפרטים לאן לפנות לקבלת פיצוי ותיקון המנוע.
אם מישהו מכיר- ממש אשמח לפרטים..