שלום לכולם, להוריי הלך המאזדה 3 2014 שלהם בשעה טובה.
מחפשים רכב חדש
דרישות
א' רכב גבוה
ב' אמין (המאזדה לא ראתה מוסך בכלל)
ג' מושבים תומכים מלפנים, המושב של המאזדה לא היה טוב עבורם כל כך
ד' באופן כללי שלא תהיה ירידה בנוחות מהמאזדה
ה' מחיר 70 א' עד 80 א'
אין צורך שהרכב יהיה יפה במיוחד,
אין חשיבות לנוחות במושבים מאחור
אין חשיבות למנוע עוצמתי רק שחוויית הנהיגה לא תהיה פחות טובה מהמאזדה
חשבתי על שתי הדגמים הנ''ל אשמח לשמוע מי מהם טוב יותר בעיקר בהיבט האמינות
פתוח לשמוע על אפשרויות נוספות
תודה מראש לכולם