מעדכנת שלצערי התקלה לא נפתרה. החלפתי רצועה, נסעתי בערך שבוע עדיין עם התקלה (נורה דלוקה למשך כ20-30 דקות כל נסיעה ואז נכבית). אתמול באמצע נסיעה, נדלקו לי מלא נורות נוספות. התחיל בabs ואז גם בלמים ולבסוף מנוע צהובה. קרה תוך עניין של דקה. נסעתי דקה רק abs ובהגעה לרמזור נדלקו כל השאר אחת אחרי השנייה והמנוע כבה. לא הצלחתי להתניע, רק בעזרת בוסטר אז הנחתי שהבעיה במצבר. אחרי שהתנעתי עם בוסטר נשארה רק נורת מנוע צהובה ואיתה נסעתי להחליף מצבר. אחרי ההחלפה ועד הבית (כ10 דקות נסיעה) לא הייתה שום בעיה ושום נורה. היום בבוקר נכנסת לרכב ובום.. חזר על עצמו. נסעתי גם הלוך גם חזור עם נורת מצבר שדולקת ל20-30 דקות כל פעם. ברגע שהנורה מתכבה אני מרגישה רעידה חזקה ברכב לכמה שניות בודדות. גם שמתי לב שלאוטו קשה יותר לעבור את ה2000 סלד ומהירות 70 אבל אולי אני סתם מדמיינת ומקשרת את זה למצב