שלום רב שאלתי שאלה לפני יומים בקשר מאזדה 3 ספיריט 2009. שלא הצלחתי להניע וכל החשמל כלל הנורות היה מושבת, ניסיתי להניע אותה עם כבל והצלחתי עשיתי קצת סיבוב והחזרתי אותה לחניה. יום למחרת רציתי ללכת להחליף מצבר כי חשבתי שהוא התרוקן הבעיה אחרי שיצאתי מהחניה בכיכר פתאום האוטו נעצר אבל המנוע לא נכבה שלחצתי על הגז הוא התחיל להדרדר אחורה . ניסיתי לכבות ולהדליק אחרי כמה נסיונות הצלחתי לנסוע ובגלל שפחדתי החזרתי אותה לחניה. השאלה מה יכול להיות הבעיה אני מפחדת לנסוע למוסך כי אם אני אתקע באמצע כביש אני אפריע לתנוע וגם אם אצליח להגיע למוסך אני מפחדת שיעקצו אותי. אשמח לשמוע המלצות מה לעשות ומה יכול להיות ואם להחליף את המצבר יספיק או שזה בעיה אחרת? תודה מראש לעונים