ערב טוב
שמתי לב שהמים ברדיטור יורדים כל יום קצת גם אחרי נסיעה וגם שהרכב עומד ללא נסיעה ...משהו כמו 10 מייל מים . אני ממלא כל יום. במיכל העיבוי המים התרוקנו ומאז לא מלאתי אותם. בדקתי במוסך ונאמר לי שאין נזילה ויתכן והבעיה היא במנוע. מדובר ברכב סובארו b3 משנת 2008 עם 93,000 ק"מ. האם יש דרך לבדוק אם הבעיה במנוע או בעיה אחרת. תודה למשיבים:)