הי לכולם -
רציתי לבקש עזרה לגבי רכישת ניסאן קשקאי 2019.
אני מבין שיש ביקורת רבה על גרסאות מנועי טורבו 1.2 ואף גירסת דיזל 1.5 אך גרסאת מנוע 1.3 נחשבת למוצלחת יותר בהשוואה לשתי הגרסאות (1.2 \ 1.5)
יש למישהו דעה לגבי ההנחה שהדגם 1.3 ליטר יותר מוצלח?
תודה מראש לעזרה חברים